Contract încheiat cu consumatorul, termeni si conditii

1. INTRODUCERE

 

1.1 Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.guara.ro, implica acceptarea in totalitate a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii si vor fi detaliate in paragrafele urmatoare. Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre furnizor, fara notificarea prealabila a utilizatorului. 1.2 Utilizatorul va avea acces permanent la termenii si conditiile pentru utilizarea serviciilor pentru a le putea consulta in orice moment. In cazul in care utilizatorul nu este de acord cu conditiile impuse, acesta trebuie sa inceteze folosirea serviciilor noastre.

 

2. FOLOSIREA SITE-ULUI NOSTRU WEB

 

Prin folosirea acestui site web si/sau prin realizarea unei comenzi prin acesta te obligi:

2.2 Sa folosesti acest site web exclusiv pentru consultatii sau comenzi legitime.

2.3 Sa nu faci comenzi false sau frauduloase. Daca avem motive rezonabile sa credem ca o astfel de comanda s-a realizat, ne rezervam dreptul de a anula comanda si de a informa autoritatile pertinente.

2.4 Sa ne furnizezi adresa de e-mail, postala si/sau orice alte detalii de contact in mod corect si exact. Daca nu ne furnizezi toate informatiile de care avem nevoie este posibil sa nu iti putem procesa comanda.

 

3 SERVICII OFERITE

3.1 Produsele oferite pe acest site web pot fi expediate doar pe teritoriul Romaniei.

4 GARANTIE PRODUSE

4.1 Termenul de garantie este de 30 de zile, de la data receptionari produsului de catre consumator.

4.2 Garantia  consta in conformitate cu legea nr. 449/2003 cu modificarile ulterioare. In urmatoare ordiene: reparare, inlocuire, returnarea contravalori produsului.

5 INFORMATII GENERALE DESPRE PRODUSE SI PRETURI

 

5.1 Imaginile publicate pe site sunt conforme cu realitatea, insa uneori nuantele culorilor produselor pot sa difere usor, ca urmare a procesului de executie al fotografiilor sau a setarilor monitorului tau.

5.2 Clientii vor fi intotdeauna informati daca un produs este sau nu este in stoc, daca se poate aduce la comanda, in cat timp se va procesa comanda si livrarea.

5.3 Imaginile cu produsele, ofertele, preturile si concursurile pot fi schimbate in prealabil, fara o notificare specifica.

5.4. Produsele comercializate prin intermediul www.guara.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului si in momentul livrarii produsele vor fi intotdeauna insotite de factura fiscala sau de bon fiscal.

5.5 Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv SC GUARA MODA SRL isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a www.guara.ro

5.5 Preturile  afisate sunt finale. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consilierul client SC GUARA MODA SRL in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma.

 

6 PLATA

 

6.1 Aveti posibilitatea de a alege plata online, ramburs sau transfer bancar.

6.2 Din pagina de comanda veti selecta modalitatea de plata dorita de dumneavoastra.

 

7 ONLINE

 

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

 

7.1 Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

7.2  Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

7.3 "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

 

 

 

 

 

8 Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.

 

8.1 Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.

 

 

9 RAMBURS

9.1 Contravaloarea coletului se va achita numerar la primirea coletului. Plata va fi incasata de agentul GLS, iar acesta va emite in schimb o chitanta.

 

10. PRIN TRANSFER BANCAR

 

10.1 Plata prin banca se face in avans. Fie faci plata prin depunere la ghiseul bancii la care avem noi cont fie prin transfer bancar, daca beneficiezi de un sistem de online banking. Informatiile necesare unei plati prin banca iti vor fi furnizate de catre noi in cazul alegerii acestei optiuni dar ele pot fi consultate si la rubrica noastra de Contact.

 

11. LIVRARE

 

11.1 Programul nostru de operare a comenzilor este: Luni – Vineri, 10:00 – 20:00

11.2 Livrarea comenzilor se face prin intermediul firmei de curierat GLS, oriunde in tara.

11.3 Termenul de livrare este cuprins intre 24 h – 7 zile lucratoare.

11.4 In conditii exceptionale, ne rezervam dreptul de a extinde termenul de livrare, cu anuntarea prealabila a clientului.

 

12 Costurile de livrare sunt:

 

12.1 Pentru livrarea in localitati care fac parte din reteaua GLS 

GRATUIT pentru comenzi care depasesc 700 lei

20 lei (cu TVA inclus) pentru comenzi pana la 699,99 lei

 

12.2 Costurile de livrare sunt suportate integral de comparator si vor fi evidentiate intr-o factura fiscala emisa alaturi de produsele comandate.

 

13 Mentiuni importante:

13.1 In cazul persoanelor care creeaza incidente neplacute/grave la plata ramburs a comenzii, ne vom rezerva dreptul in viitor de a decide daca vom mai efectua livrari online.

13.2 La primirea coletului, acesta va fi examinat de catre cumparator si va completa un proces verbal de constatare daca deteriorarea este din culpa curierului. Doar in aceste conditii va putea beneficia de inlocuirea produselor deteriorate.

13.3 Reclamatiile ulterioare in aceste cazuri sunt nule.

13.4 Nu suntem raspunzatori pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat.

13.5 Comenzile plasate in zilele de sambata si duminica sau de sarbatori legale vor fi procesate si confirmate in prima zi lucratoare.

13.6 Comercializarea produselor din magazinul online www.guara.ro se face exclusiv pe teritoriul Romaniei.

 

14 RETURNAREA PRODUSELOR

14.1 Daca, din orice motiv, dupa ce ai receptionat comanda, nu esti multumita de produsele primite, le poti returna. Potrivit legislatiei în vigoare, privind produsele achizitionate la distanta, ai la dispozitie 14 zile de la primirea coletului sa le returnezi. Este necesar doar sa ne trimiti intentia ta concretizata in formularul de retur pe adresa de email: comenzi@guara.ro

14.2 Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (de preferinta in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

14.3 Este necesara completarea acestui Formular de retur

14.4 In Formularul de Retur trebuie sa specifici numele, contul IBAN si codul produselor returnate iar rambursarea contravalorii returului se va face in cel mult 14 de zile de la primirea acestuia.

14.5 Pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite clientilor nostri iti vom fi recunoscatori daca ne vei spune motivele returnarii.

14.6 Coletul va fi expediat catre noi in maxim 3 zile lucratoare de la completarea Formularului de Retur.

14.7 Rambursarea se va face in intregime in termen de 14 zile de la primirea coletului de catre SC Guara Moda SRL.

14.8 Daca doresti sa schimbi acelasi produs cu o alta marime, returnezi produsul si plasezi o alta comanda. In acest caz, plata transportului va fi suportata de tine.

14.9 Contravaloarea retururilor vor fi transferate in contul tau bancar si NU pot fi compensate cu alte comenzi.

 

15 CONDITIILE DE RETURNARE A PRODUSELOR

 

15.1 Instiintare prin email, in termen de 14 zile, de intentia de a returna unul sau mai multe produse

a) Produsul sa nu prezinte semne de purtare (fara mirosuri, fara pete, rupturi, taieturi) , sa nu fie deteriorat, sa fie in starea care a fost livrat ca produs nou.

b) Produsul se returneaza intotdeauna de preferinta in ambalajul vanzatorului (cutie sau punga)

c) Produsul impreuna de preferinta in ambalajul vanzatorului nu trebuie sa prezinte sub nici o forma semne de uzura

d) in momentul predarii catre curierat, produsul impreuna  de preferinta ambalajul vanzatorului trebuiesc impachetate corespunzator pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat de preferinta ambalajul vanzatorului sa nu prezinte urme de deteriorari legate de impachetare.

e) ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

f) vanzatorul isi asuma in mod explicit obligatia de a efectua plata retului in 14 zile calendaristice de la data primiri coletului de catre SC Guara Moda SRL.

g) returul se va expedia cu livrare la adresa: SC GUARA MODA SRL, CLUJ, CLUJ-NAPOCA, STR. EUGEN IONESCO, NR.4 de preferinta cu curierul GLS cu care firma are contract.


SC GUARA MODA SRL isi rezerva dreptul de a refuza retururile care nu se incadreaza in aceasta politica de returnare.

 

Adresa de returnare este:

SC GUARA MODA SRL

Str Eugen Ionesco, nr. 4

Cluj-Napoca, Cluj

 

16 COSTURILE DE RETURNARE

 

16.1 Costurile aferente returului sunt suportate fie de catre cumparator, fie de catre SC GUARA MODA SRL, in functie de situatiile prezentate mai jos:

 

 

Situatie

Taxa transport suportata de catre

Produs livrat / ambalat gresit

GUARA MODA SRL

Produs cu defect (neconform)

GUARA MODA SRL

Marime nepotrivita

Client

Inlocuire produs

Client

Renuntare la produs

Client

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.2 SC GUARA MODA SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

 

16.3 Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

-Produsul a fost realizat la comanda speciala

-Instructiunile de utilizare specifice produsului nu au fost respectate in totalitate

-Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

-Factura sau chitanta este distrusa/pierduta

-Produsele returnate trebuie sa fie insotite de copie lizibila dupa factura fiscala. Costurile efectuate pentru livrarea produselor nu pot fi stornate.

 

17 COPYRIGHT

17.1 www.guara.ro si toate informatiile continute pe acest site sunt proprietate a companiei SC GUARA MODA SRL. Folosirea sub orice forma si in orice scop a materialelor publicate pe site, fara acordul SC GUARA MODA SRL se pedepseste conform legilor in vigoare.

 

18 FRAUDA

18.1 Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul www.guara.ro, va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

 

19 LITIGII

19.1 Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu se reuseste stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Romania.

 

20 POLITICA PRIVIND CONFIDENTIOALITATEA SI COOKIE-RILE

20.1 Ne angajam să vă păstrăm datele în siguranță și securizate pentru ca respectăm confidențialitatea dumneavoastră, astfel ca, vă vom folosi datele numai pentru a vă îmbunătăți colaborarea cu website-ul nostru.

În cazul în care aveți întrebări cu privire la modul în care vă protejăm datele și confidențialitatea, vă rugăm să ne contactați la adresa comenzi@guara.ro.


Cum folosim informațiile dumneavoastră:
Urmeaza sa descriem pentru ce folosim informatiile dumneavoastra:

Nume și informații de contact
• Pentru a vă livra achizițiile
• Pentru a vă trimite mesajele de actualizare prin SMS sau e-mail, cum ar fi actualizările comenzilor
• Trimiterea de informații prin e-mail despre noile noastre produse, oferte și servicii
• Prevenirea și detectarea fraudei
• Pentru a vă afișa anunțurile noastre în timp ce sunteți pe alte website-uri
• Pentru a afla ceea ce vă place dvs. sau altor clienți


Data de naștere
• Prevenirea și detectarea fraudei

Informațiile dvs. de plată
• Pentru a procesa plata și returul
• Prevenirea și detectarea fraudei


Istoricul conversatiilor de pe social media

• Pentru a furniza servicii și asistență pentru clienți


Istoricul achizițiilor și a produselor dorite

• Ce ați achiziționat și ce ați stocat în coșul dvs. sau în wishlist
• Pentru a vă putea comercializa produse
• Pentru a vă furniza servicii de asistență pentru clienți și a gestiona returnările
• Pentru a afla ceea ce vă place

Informații despre telefonul sau laptopul dvs. și despre modul în care utilizați website-ul nostru
• Informațiile pe care ni le furnizați atunci când navigați pe website-ul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului dvs. și, dacă alegeți să le distribuiți, locația precum și modul în care utilizați site-ul nostru
• Pentru a îmbunătăți website-ul nostru și a seta opțiuni implicite pentru dvs. (cum ar fi limba și moneda)
• Pentru a proteja website-ul nostru

Informații din alte conturi

  • Dacă vă conectați la contul dvs. Facebook, Twitter sau Google+ prin website-ul nostru
  • Pentru a vă permite să vă bucurați de și să distribuiți produsele pe rețele sociale
  • Pentru a oferi recomandări despre produse

21 Răspunsurile dvs. la sondaje, concursuri și promoții
Pentru a rula sondajul, concursul sau promoția

20.2 Furnizarea acestor informații nu este obligatorie. Totuși, în cazul în care alegeți să nu le furnizați, există posibilitatea de a nu putea folosi website-ul nostru la potențial maxim, așa cum este menit să fie utilizat.
Vom păstra datele dvs. atât timp cât aveți contpe website-ul nostru, sau cât timp trebuie să vă furnizăm servicii. În cazul în care este cerut explicit să respectăm cerințele legale sau de reglementare, pentru a soluționa litigii, a preveni frauda și abuzul sau să impunem respectarea termenilor și condițiilor noastre, este posibil să păstrăm, de asemenea, anumite informații, după cum este necesar, chiar și după incetarea furnizarii serviciilor.
20.3 De asemenea, anonimizăm informațiile personale (astfel încât acestea să nu vă identifice) și le folosim în scopuri ce includ testarea sistemelor IT, cercetare, analiza datelor, îmbunătățirea website-ului nostru și dezvoltarea de noi produse și servicii. De asemenea, nu distribuim aceste informații unor terțe părți.


22 Schimbul de informații:
22.1 Nu vom vinde niciodată niciuna dintre informațiile dvs. personale către nicio terță parte, inclusiv numele, adresa, adresa de e-mail sau informațiile de plată.
22.2 Cu toate acestea, vă împărtășim datele cu următoarele categorii de companii, ca parte a serviciilor pe care vi le oferim:
• Companiile care ne permit să vindem și să livrăm comenzile dvs., cum ar fi furnizorii de servicii de plată și companiile de livrare
• Furnizori de servicii profesionale, cum ar fi gazde ale website-urilor
• Agențiile de referință de credit, agențiile de aplicare a legii și de prevenire a fraudei
• Companiile aprobate de dvs., cum ar fi rețelele de social media (dacă alegeți să vă conectați conturile la noi)

23 Marketing:
23.1 Cu aprobarea dvs., trimitem în mod regulat mesaje de marketing sub formă de e-mailuri, pentru a vă ține la curent cu noutățile, promoțiile și colecțiile noastre. Puteți alege să nu primiți mesaje de marketing de la noi în orice moment făcând clic pe linkul "Dezabonare" din orice e-mail sau contactând echipa noastră de asistență pentru clienți.
Vă rugăm să rețineți că lucrăm cu o rețea complexă de servicii, astfel încât este posibil să primiți mesaje de la noi în timp ce procesăm cererea dvs. și sistemele noastre se actualizează. Oprirea mesajelor de marketing nu va opri comunicările de serviciu (cum ar fi actualizările comenzilor).
23.2 Ca și multe alte companii, desfășurăm activități de publicitate online, direcționând bannere și anunțuri către dvs., în timp ce navigați pe alte website-uri, utilizând o varietate de rețele și tehnologii de marketing digital, cum ar fi pixeli, cookie-uri și identificatori. Acestea includ rețelele sociale și serviciile lor specifice, cum ar fi Audiențele Personalizate Facebook.
Bannerele și anunțurile sunt direcționate pe baza informațiilor disponibile despre dvs. și activitatea dvs. pe site-ul nostru.

Drepturile dvs.:
Vă respectăm confidențialitatea și asigurăm protecția datelor dvs.. Iată drepturile dvs. în ceea ce privește informațiile personale:
• Dreptul de a fi informat despre modul în care sunt utilizate informațiile dvs. personale
• Dreptul de a accesa informațiile personale pe care le deținem despre dvs. și de a solicita corectarea inexactităților
• Dreptul